#PRESS | hotel discounts buy one, get one » promotion at 32 Bangkok Bangkok Post: travel


bangkok-hotel-11

#PRESS #HOTEL #BUY1 #FREE1 #BANGKOK #TOURIST

L’Autorité du Tourisme de Thaïlande a lancé un « acheter un, en obtenir un gratuitement » la promotion de la chambre à 32 hôtels à Bangkok et Phuket jusqu’à Octobre pour attirer les visiteurs.

he Tourism Authority of Thailand is offering a « buy one, get one » promotion at 32 Bangkok and Phuket hotels to stimulate the tourism industry. (Photo by Seksan Rojjanametakun)

The Tourism Authority of Thailand launched a “buy one, get one free” room promotion at 32 hotels in Bangkok and Phuket until October to attract visitors.

TAT deputy governor Juthaporn Rerngronasa said Monday that the promotional campaign would run Sept 22 to Oct 31 and was available at 15 hotels in Bangkok and 17 in Phuket.

The TAT selected Bangkok and Phuket for the « Thailand Stronger Together » campaign because they were popular destinations for foreign tourists, Mrs Juthaporn said.

Tourists can book their two-for-one rooms with tens of thousands of travel agencies in the GulliversTravel Associates network.

The campaign was especially aimed at wooing visitors from Asian and Middle East countries to reach Thailand’s goal of 28.8 million international arrivals this year and generating 1.4 trillion baht in tourism-related revenue, Mrs Juthaporn said.

The campaign comes in the wake the Erawan shrine bombing that killed 20 people and injured 130 others in Bangkok on Aug 17.

The Tourism and Sports Ministry earlier estimated the explosion would cost 64.3 billion baht in lost tourism revenue due to the loss of 1.33 million visitors. The ministry expects tourism to recover in the fourth quarter.

The TAT is launching new tourism advertisements, campaigns and festivals to attract visitors in the remaining months of 2015.

ACD Systems Digital Imaging
ACD Systems Digital Imaging

french

L’Autorité du Tourisme de Thaïlande a lancé un « acheter un, en obtenir un gratuitement » la promotion de la chambre à 32 hôtels à Bangkok et Phuket jusqu’à Octobre pour attirer les visiteurs.

TAT gouverneur adjoint Juthaporn Rerngronasa a déclaré lundi que la campagne de promotion serait courir 22 au 31 septembre octobre et était disponible à 15 hôtels à Bangkok et 17 à Phuket.

Le TAT choisi Bangkok et Phuket pour la campagne « La Thaïlande Together Stronger » parce qu’ils étaient des destinations populaires pour les touristes étrangers, Mme Juthaporn dit.

Les touristes peuvent réserver leurs deux pour un chambres avec des dizaines de milliers d’agences de voyages dans le réseau Associés Voyage Gullivers.

La campagne visait surtout à courtiser les visiteurs en provenance des pays d’Asie et du Moyen-Orient pour atteindre l’objectif de la Thaïlande de 28,8 millions d’arrivées internationales cette année et générer 1,4 billion de baht en recettes liées au tourisme, Mme Juthaporn dit.

La campagne vient à la suite du sanctuaire d’Erawan de bombardement qui a tué 20 personnes et blessé 130 autres à Bangkok le 17 août.

Le Ministère du Tourisme et des Sports a estimé plus tôt l’explosion coûterait 64,3 milliards de baht en recettes touristiques perdu en raison de la perte de 1,33 millions de visiteurs. Le ministère prévoit de récupérer le tourisme au quatrième trimestre.

Le TAT lance de nouveaux produits touristiques publicités, des campagnes et des festivals pour attirer les visiteurs dans les mois restants de 2015.

Sirocco-Restaurant-Lebua-at-State-Tower-Hotel-Bangkok

via TAT launches Bangkok, Phuket hotel discounts | Bangkok Post: travel.